Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A19d65a27m 42R92y29c97h61l74ý

23. 5. 2013 16:23

Četl jsem to jedním dechem a je to pravdivé. Pokud jste na ženy hodní, tak vám buď zvlčí a začnou zanášet nebo vám přerostou doma přes hlavu a začnou vám poroučet. Pokud jste na ně zlí a denně je řežete, tak to není určitě také správné. Asi by to chtělo metodu cukr a bič. Občas je seřvat a jít do hospody a občas jim přinést snídani do postele a udělat za ně oběd. Hlavní problém, ale je v tom, že ženy nevědí sami co chtějí a nedají pokoj dokud toho nedosáhnou....

0 0
možnosti

Jo je to tak, ženský si vážíš jsi na ní hodnej, děláš co na očích vidíš -  hodí tě přes palubu protože nemáš "drajv". Jsi na ženskou zlej, kašleš na ní, ob časí zmlátíš  atd ? Hodí tě přes palubu protože jsi násilník egoista,  atd. Ženská si nikdy nebude vážit někoho  (s prominutím vola ) kterým může orat, vláčet a třeba i zasít.   

  PS: Raději budu grázl a egoista, protože ženský si jinýho přístupu ani neváží a ani si jej nezaslouží.

0 0
možnosti
Foto

Článek mě naprosto dorazil - má v sobě ukrytou jakousi tvrdou a neskutečně krutou realitu. Ten pohled na "beta samce" mi úplně zlikvidoval jinak dobrou večerní náladu a sebral mi vítr z plachet. Smutný kus počtení. Karma

1 0
možnosti

P68a91v90e26l 74B47a71c19í84k

20. 5. 2013 21:11

To není mimoň - beta samec. To je ženská s koulema!;-D

0 2
možnosti

No, roky se věřilo, že potkáni mají v této alfa,beta hierarchii vše parádně zakomponované. Dokonce "ochutnávače", kteří sežerou na zkoušku potravu a když přežijí, tak se do ní pustí další. Nakonec se ukázalo, že první jdou k potravě právě respektovaní alfa samci a tudíž je tu největší riziko, že zařvou.Oni jsou ochutnávači.

R. Muller zpívá: "...svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč..." chápu přínos alfa samců,zároveň jsem rád, že mi není tato pozice vlastní :-)

1 0
možnosti
Foto

No,co na to říct? To je prostě život, a nic se s tím nenadělá. Vše je o vzájemné toleranci, a o tom co každý člověk od života očekává ... Každý je jiný a i nahraditelný. Holt - našel bych si partnerku jinou ...

2 0
možnosti

Jak už psal Neruda:

"Den jsou dvě srdce lidská šťastana spolu

v den druhý, štěstí prchá poskokem

a obě srdce letí v propast dolů-

co je v tom světě širokém,

co je tu, co je bolu!"

1 0
možnosti

Silně doporučuji "No more mister nice guy" od R. Glovera pač mi příjde že to přesně to bude autorův problém.

0 1
možnosti

to je nějaká omluva expartnerovi? nic moc, teda ...

0 1
možnosti
Foto

Neřekla bych, že si neváží hodného partnera.Tak jako muži, ani ženy nejsou stejné. Musí si vzájemně pasovat .Ze začátku vztahu by se neměly dělat extra moc žádné kompromisy, mělo by to tak nějak šlapat samo. Prostě TO tam musí být. Jakmile TO tam není, nikdo to tam už nenajde. Nikdo nebude chtít dělat kompromisy, protože mu ten druhý za to nebude stát .Jinak děkuju všem za komentáře.Muže mám ráda, v žádném případě se jim nevysmívám, Alfa samci si možná přijdou také na své, záleží, jakou budu mít náladu, o čem se rozhodnu, že budu psát.;-D

2 2
možnosti
Foto

Nějaká omluva expartnerovi? Ne. Na blogu se nikomu neomlouvám. ;-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3944x
Je mi 41 let, pracuji v dopravě, převážně v mužském kolektivu a psaní je můj relax. Ráda jezdím na kole. Můj koníček je chov slepic, v současné době téměř 30 kusů.  Neberte vážně to, co zde píšu, jsem vrbou svým kamarádkám a potřebuji to nějak ventilovat. Tak jsem si vybrala Vás :-)

Seznam rubrik